Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου 2011

Προσεγγίσεις - Χολέβας - Όψεις του ‘21 - 22 Φεβ 11

Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ομότιμος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, συζητά με τον Πολιτικό επιστήμονα κ. Κωνσταντίνο Χολέβα για την ιδεολογική χρήση των πηγών στο χώρο της ιστοριογραφίας και ειδικότερα της Επανάστασης του 1821.

Σχετική αρθρογραφία:

  1. Κωνσταντίνος Χολέβας, Η ανιστόρητη Ιστορία του 1821, 1.2.11


Share/Save/Bookmark

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλο λάθος του κ. Χολέβα: γιατί πρέπει να είμαστε προσεκτικοί...
~~~
Tόσο ο π. Γεώργιος, όσο και ο κ. Χολέβας, είναι από τους αγαπημένους μου διανοουμένους: χαίρομαι, πραγματικά, να τους ακούω και να τους διαβάζω.

Στενοχωρέθηκα, ωστόσο, διότι σήμερα υπέπεσαν σε σφάλματα, πάνω στον ενθουσιασμό τους και το πάθος τους να υπερασπίσουνε τα Όσια και τα Ιερά μας.

Λίγο μετά το 31ο λεπτό, ο κ. Χολέβας αναφέρεται στον "Φραντζή", τον πρωτοβεστιαρίτη του παλατιού του Κων. ΧΙ Παλαιλόγου. Φυσικά και εννοεί τον Γεώργιο Σφραντζή, ωστόσο ο "τελευταίος λόγος του Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου" ΔΕΝ βρίσκεται στο αυθεντικό Chronicon Minus, που συνεγράφει από τον πραγματικό Σφραντζή, αλλά στο Maius, το πλαστογραφημένο πόνημα που δημιουργήθηκε από τον Μακάριο Μελισσουργό-"Μελισσηνό" και τους συνεργάτες του, στην Νεάπολη της Ιταλίας.

Έχει αποδειχθεί επιστημονικά (από τις ίδιες τις πηγές και από γλωσσολογικές μελέτες: βλέπε αναφορές στις εργασίες του καθ. Μάριου Φιλιππίδη και στο επιστημονικό του άρθρο στο http://www.ottomanhistorians.com/database/pdf/melissenos_en.pdf)
ότι δεν ειπώθηκε ο τελευταίος λόγος, και αποτελεί κατασκευή του επισκόπου Λεονάρδου του Χίου. Ο Λεονάρδος ο Χίος απέστειλε επιστολή, γραμμένη στα λατινικά, προς τον Πάπα Ρώμης, εξιστορώντας τα τεκτενόμενα κατά την διάρκεια της Άλωσης. Υπάρχει σειρά εργασιών που αποδεικνύει τις αντιφάσεις του, και τους λόγους για τους οποίους εφήυρε αυτόν τον λόγο.

Καλό θα ήταν, επομένως, να μελετούμε με περισσότερη προσοχή τις πηγές, διακρίνοντας ποιές πηγές είναι γνήσιες ποιές πλαστογραφημένες. Δόξα τον Θεό, πριν βγάλω συμπεράσματα για κάτι, πάντοτε απευθύνομαι, κυρίως μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, σε καθηγητές πανεπιστημίου, σε διάφορες χώρες, για να ταυτοποιήσω την εγγυρότητα των πηγών...είμαι μαθηματικός, και γνωρίζω ότι δεν δύναται να αποδειχθεί ένας ισχυρισμός με παραδείγματα, αλλά με ορθή λογική.

Ο κύριος Χολέβας με εξέπληξε περισσότερο με αυτό το μεγάλο σφάλμα του, και λιγότερο με την εμμονή του να αποδείξει συνέχεια "Ελληνισμού", και όχι Ρωμαιοσύνης. Γνωρίζει καλά, σε αυτό είμαι σίγουρος, ότι οι λέξεις "Ελληνο-Χριστιανισμός" αλληλοακυρώνονται.

Ελληνιστές ναι, είμαστε, αλλά "άλλοι Έλληνες", και όχι "Έλληνες" όπως θέλουνε σώνει και καλά να μας βαπτίσουνε οι ελληνολάγνοι.

Ο Λεονάρδος αναφέρει τους Ρωμαίους της Πόλης (συμπεριλαμβανομένου του δήθεν "τελευταίου λόγου του Βασιλιά") ως "Γραικούς". Ο Μελισσουργός μεταφράζει (σχεδόν λέξη προς λέξη!) το "Γραικός" σε "Έλλην". Ο νοών νοείτω...τί θέλουμε τελικά, την αλήθεια ή το ψέμμα κύριοι;!

~~~
Κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου δεν θα αναλύσω και το σφάλμα του αγαπημένου π. Γεωργίου, κάπου στο 36ο λεπτό, όπως αναφέρεται σε "Ρουμάνους". Κρίμα, διότι του διαφεύγει ότι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Λατίνοι αποκαλούσαν και αποκαλούν τους εαυτούς τους romani και armani, που σημαίνει Ρωμαίος, στα λατινικά... Romania σημαίνει Ρωμανία.

Εμείς, οι γραικύλοι του Μετακενωτικού Κράτους του Κοραή, Ρουμ-ανία αποκαλούμε το Κράτος τους, χρησιμοποιώντας την τουρκική ρίζα...

~~~

Kατά τα άλλα, έχουμε ανάγκη αυτούς τους ανθρώπους: τόσο ο κ. Χολέβας, όσο και ο π. Γ. Μεταλληνός είναι Διδάσκαλοι του ταλαίπωρου Γένους. Τα επιχειρήματά τους ενάντια στην προπαγανδιστική εκπομπή των αντικληρικανιστών του ΣΚΑΙ είναι ισχυρά, αλλά θέλουνε περαιτέρω θεμελίωση...

Με τιμή,

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Ανώνυμος είπε...

1) Με τους Ρουμάνους δεν έχουμε τίποτε κοινό εκτός του ότι πολλοί είναι τρόφιμοι στον Κορυδαλλό
2) Ο Κοραής ήταν αυτός που ήταν. Όσο λάθος ήταν αυτός ως ακραίος άλλο τόσο λάθος είναι και αυτοί της αντίπαλης πλευράς.
3) Τα περί Ρωμιοσύνης δεν έχουν θέση στη σύγχρονη κοινωνία.

Ανώνυμος είπε...

Ενώ ποια είναι η σωστή "μετάφραση" του Γραικός; Τυνήσιος; Μας δουλεύετε κύριε;
Το Γραικός είναι για τους Δυτικούς το εθνικό ονομα των Ελλήνων, όπως αντίστοιχα το Γιουνάν για τους Ανατολικούς.

Αφήστε μας πια ήσυχους όλοι εσείς με τη ρωμιοπαράκρουσή σας, είστε Βερέμηδες από την ανάποδη. Άκου δεν υπάρχει συνέχεια του ελληνισμού, αλλά της ρωμιοσύνης, λες και είναι διαφορετικά πράγματα. Εσείς είστε σύμμαχοι του Βερέμη όχι αντίπαλοί του.

Ανώνυμος είπε...

@ 3:19 Αγαπητέ/Αγαπητή μου, δεν χρειάζεται να εξάπτεστε...

Δηλαδή εσείς τί θέλετε, να μείνουμε στις πρώτες τρεις Εθνοσυνελεύσεις ή στην Δικτατορία του Μεταξά; Νομίζω ότι δεν άλλαξαν και πολλά από το κλίμα εκείνων των μακρινών, αλλά και τόσο κοντινών, εποχών...

Τί θα πει δηλαδή "αφήστε μας". Δεν σας καταλαβαίνω! Σε τί κόσμο ζείτε; Δεν μπορεί κανείς άλλον να εκφράσει απόψεις που να μην ευθυγραμμίζονται με τις δικές σας;

Νομίζω ότι τέτοια σχόλια εκθέτουν τον σχολιαστή. Δεν ξέρω πραγματικά τί να σας γράψω, διότι διακρίνω εμπάθεια στον γραπτό σας λόγο.

Όσον αφορά sτην χρήση του Γραικός, πιθανώς να σας διαφεύγει ότι ο όρος αυτός χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους Φράγκους, για να χαρακτηρίσουν τους Ρωμαίους της Νέας Ρώμης, ως "κακόδοξους". Διότι Γραικός σήμαινε Κακόδοξος, Αιρετικός και Παγανιστής,τουλάχιστον μέχρι τις απαρχές της Δυτικής (Ανα-)γέννησης.

O κ. Χολέβας κάνει ένα συγκλονιστικό λάθος στην συζήτηση αυτή, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν θέλετε να το αναφέρουμε: αναφέρεται στον ψευδο-Σφραντζή, και σε έναν λόγο, του ηρωικού και μάρτυρα βασιλιά της Ρωμηοσύνης, Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου. Η βιβλιογραφία είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ, για το Chronicon Maius και την επιστολή του Λεοναρντο προς τον Πάπα. Δεν υπήρξε τέτοιος λόγος, και είναι κρίμα να εκτίθεται ο κ. Χολέβας στους αποδομιστές, τους οποίους αναφέρεστε...

Σας συνιστώ να μελετήσετε πηγές, πριν στέλετε τα εμπαθή σας σχόλια. Πηγές μεσαιωνικές, που αφορούν στην ενθρόνιση του Καρλομάγνου (Pullan, φερ' ειπείν) και συστηματική χρήση του TLG.

Mε τιμή,

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Ανώνυμος είπε...

@ 13:19

Δεν υπάρχουν πολλοί με αυτή την παράκρουση. Υπάρχουν τόσοι όσοι είναι και οι Δωδεκαθεϊστές. Απλά κάνουν σαματά. Αν τους αφήσεις και δεν αντιλέξεις νομίζει ο άλλος ότι είναι η κυρίαρχη τάση.

Λες και ο λαός αυτός δεν έχει παρελθόν δεν έχει ιστορία και μας προέκυψε από παρθενογένεση κατά το Κοραϊκό ή το Ρωμαίικο πρότυπο.

Ανώνυμος είπε...

01:35

Λάθος δεν "είναι" κάποιος, αλλά κάνεις εσύ, ανελλήνιστε! Μάθετε ελληνικά κύριοι/ες και μετά γράφετε σχόλια σε ελληνικά ιστολόγια. Έλεος πια με την αγραμματοσύνη ορισμένων!

Ανώνυμος είπε...

@17:12 Eπανέρχομαι, για να σας ρωτήσω ΠΟΙΑ είναι η σχέση αυτών που μου καταλογίζετε, με αυτά που εγώ γράφω...

Αναφέρθηκα σε ένα σημαντικό λάθος του αγαπητού κ. Χολέβα. Δεν μπορώ να καταλάβω από τί είδους ψυχικά προβλήματα νοσείτε και υποφέρετε, αλλά το αρχικό μου μήνυμα ήταν σαφές, και επιστημονικά τεκμηριωμένο...

Δεν είναι παράξενο, όντως, το ότι η χώρα μας βρίσκεται στα πρόθυρα διάλυσης...άλλωστε ανήκετε στην "πλειοψηφία", όπως υποστηρίζετα. Να την χαίρεστε αυτή την εξηλιθιωμένη πλειοψηφία σας, που καταπίνει τα μετακενωτικά τσιτάτα...!

Με τιμή,

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Ανώνυμος είπε...

@ 18:32

Το να προσβάλεις τους συνομιλητές σου χωρίς ουσιαστική συνεισφορά στη συζήτηση υποδηλώνει ότι είσαι εντελώς λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Αφήστε τις σοφιστείες κύριε Παπαδόπουλε. "Γραικός" σημαίνει "εθνικά Έλλην" από την εποχή των αρχαίων Ρωμαίων (της Ρώμης). Επί Βυζαντίου όταν χρησιμοποιείται από δυτικούς για τους "Ρωμαίους" της Νέας Ρώμης έχει την ίδια έννοια γιατί ακριβώς για τους ίδιους εθνοτικά Ρωμαίοι ήταν ανέκαθεν οι Λατίνοι. Προφανώς και δεν θα το χρησιμοποιούσαν με την έννοια του "παγανιστή" (???) απευθυνόμενοι σε άλλους χριστιανούς έστω και σχισματικούς/αιρετικούς.
Το τι επιπλέον επισημαινόμενα μπορεί να κουβαλά η λέξη είναι τελείως άσχετο με το ότι πριν απ'όλα έχει εθνοτικό περιεχόμενο. Και πριν κάποιες δεκαετίες η ίδια λέξη είχε αποκτήσει την έννοια του απατεώνα, του κλέφτη κλπ., μήπως είχε χάσει και τότε το Γραικός την εθνική του σημασία;

Από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς την ιδεοληπτική σας προσέγγιση, που επαναλαμβάνω βοηθά και συμφωνεί με τον Βερέμη δεν τον αντιστρατεύεται. Καθήστε εσείς να παριστάνετε τον όχι Έλληνα αλλά "ελληνίζοντα"(?) "Ρωμαίο"(??) της Νέας Ρώμης(???) κι αφήστε εμάς να αισθανόμαστε Έλληνες κι όχι ελληνίζοντες. Μετακενωτικά ή κενωτικά ίσως έτσι λύσετε τα δικά σας ψυχολογικά προβλήματα.

Ανώνυμος είπε...

@ 06:53

Συμφωνούμε.

Μέσα από το διάλογο βλέπεις τη διαφορά των προσφύγων και των γηγενών Ελλήνων.
Οι πρόσφυγες αισθανονται κάτι άλλο από Έλληνες. Μεταφέρθηκαν με βάση το κριτήριο της θρησκείας με το ζόρι στην Ελλάδα. Είναι φυσιολογικό κάποιοι εξ αυτών να έχουν τις αυτές απόψεις με τον κύριο Παπαδόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ όλους τους πρόσφυγες. Τις απόψεις αυτές τις έχουν ελάχιστοι. Αυτοί όμως που τις έχουν είναι προσφυγικής προέλευσης ή καταγωγής.

Ανώνυμος είπε...

αυτή η εκπομπή είναι σαν ν' ακούω την δασκάλα μου στο δημοτικό πριν μισό αιώνα! Παραμυθίες!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμοι κύριοι...

Αραδιάζετε ό,τι σας κατέβει, στην κυριολεξία. Νομίζω ότι εκτίθεστε στους αναγνώστες του ιστολογίου, διότι επαναλαμβάνετε το ίδιο τροπάριο, αγνοώντας αυτά που γράφω.

Εγώ έγραψα για να διορθώσω τον κ. Χολέβα για ένα ακραίο του λάθος: ΔΕΝ μπορεί να αναφέρεται σε πλαστογραφημένα κείμενα, όπως το Maius του ψευδο-Σφραντζή, χρησιμοποιώντας τα για να ενισχύσει τις θέσεις του.

Και γενικά το αντίβαρο δημοσιεύει κείμενα χωρίς καμιά φιλοσοφία, αρκεί να ενισχύουν τις απόψεις των δημιουργών του: επιστρατεύτηκε ακόμη και το Πολεμιστήριον Σάλπισμα του Κοραή (!!!)...

Νομίζω ότι είναι μάταιο να συζητά κανείς με Παλαιοημερολογίτες...αν σας έχει μείνει λίγη ελευθερία στο νου σας, μελετήστε τις _πηγές_, από το δεύτερο μισό του 2ου π.χ. αιώνα, μέχρι τον 16ο αιώνα (θα έλεγα στα μέσα, από τους κώδικες της Νεάπολης). Και ίσως να καταλάβετε τί σήμαινε για αιώνες η λέξη "Έλλην" και τί η λέξη "Ρωμαίος".

Δεν γνωρίζετε, δεν μελετάτε...είναι πραγματικά λυπηρό να βλέπει κανείς την τραγική αγραμματοσύνη του νεο-Γραικού (έτσι μας λένε έξω...modern Greeks!!).

Καλόν ύπνο...

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Ανώνυμος είπε...

@6:53 οι γνώσεις σας για το Σχίσμα είναι ανύπαρκτες. Το Σχίσμα ήταν η απόσχιση του φραγκικού Χριστιανισμού από την Ορθοδοξία.

Γνωρίζετε για τις ψευδο-ισιδώρειες διατάξεις; Αν όχι, καιρός να μελετήσετε...

Κ.Π.

Ανώνυμος είπε...

Άσ'το Παπαδόπουλε εκτέθηκες με τις απιθανολογίες σου γύρω από την έννοια του Γραικός. Έγινε κατανοητό από ποια σκοπιά μιλάς και στο ξαναλέω: εδώ δεν περνάνε αυτά, πήγαινε στην Τουρκία όπου σε θεωρούν Ρωμιό(δηλαδή υπήκοο) για να μην είσαι ανάμεσα σε Έλληνες και πάθεις τίποτε.

Ανώνυμος είπε...

@ 16:21

Δυστυχώς έχεις δίκιο. Κι εγώ έχω προσφυγική καταγωγή, αλλά υπάρχει αυτή η μερίδα που ακόμα φαίνεται δεν έχει ξεπεράσει το τραύμα του ξεριζωμού και αισθάνεται "ξένη" στην Ελλάδα. Από τη μια απωθημένα για τη χαμένη πατρίδα, από την άλλη δικαιογημένα ή όχι παραπονα από το κράτος Ελλάς φτιάχνουν ένα μίγμα που παράγει μόνο αρνητισμό στα όρια του μίσους για την ελληνική εθνική ταυτότητα.
Δηλαδή σου δίνουν την εντύπωση ότι θα προτιμούσαν να είναι οθωμανοί υπήκοοι (αυτό σημαίνει στην πράξη το "ρωμιοί" που παπαγαλίζουν) αλλά στις πατρίδες τους παρά ελεύθεροι πολίτες ανάμεσα σε ομοεθνείς τους υποτίθεται.
Ιδίως όταν συνδυαζεται συχνά και με μια αριστερή πολιτική τοποθέτηση η περίπτωσή τους φτάνει στα όρια της εθνοπροδοσίας, αφού δεν αισθάνονται καμία υποχρέωση απέναντι σε αυτό το κράτος και στους συμπολίτες τους.

Ανώνυμος είπε...

Στους δύο παραπάνω κυρίους:

ο κ. Χολέβας αναφέρεται στον "τελευταίο λόγο του Κων. Παλαιολόγου", και μάλιστα κάνει αναφορά στον "Φραντζή".

Ο κ. Χολέβας σαν πολιτικός επιστήμων που είναι θα έπρεπε να προσέχει διπλά τις ιστορικές του πηγές: το χρονικόν στο οποίο αναφέρεται είναι του ψευδο-Σφραντζή (Μακαρίου Μελισσουργού-Μελισσηνού), και όχι του Γεωργίου Σφραντζή.

Το Chronicon Minus, που είναι και το γνήσιο χρονικό, ΔΕΝ περιλαμβάνει αυτόν τον λόγο, ούτε καν αναφορές πάνω σε μάχες κατά την διάρκεια της Άλωσης.

Έχει αποδειχθεί, τώρα πια και γλωσσολογικά, ότι ο Μελισσουργός χρησιμοποίησε την επιστολή του Γενοβέζου επισκόπου Λεοναρντο ντι Chiο, για την συγγραφή του τρίτου βιβλίου του Maius.

Ο δε Λεοναρντο εφηύρε από το μυαλό του τον "τελευταίο λόγο του Κωνσταντίνου", και υπάρχει τεράστια βιβλιογραφία γύρω από το θέμα. Ο Μελισσουργός μεταφράζει λέξη προς λέξη αυτή την επιστολό (προς τον Πάπα).

Τώρα, γιατί τα επαναλαμβάνω αυτά: διότι εσείς επιμένετε να ΜΗΝ παίρνετε θέση πάνω στις λανθασμένες πηγές που χρησιμοποιεί ο κ. Χολέβας, αλλά αναπαράγετε, με περισσή εμπάθεια, τα ίδια λόγια που μου γράψατε και παραπάνω: τα διάβασα, σας τα επέστρεψε...και απορώ γιατί το συνεχίζετε...

Νεο-γραικύλοι: η Ελλάδα σας καταστρέφεται...αν δεν ξυπνήσετε, δεν θα μείνει τίποτα όρθιο! Δεν το βλέπετε γιατί είστε μισαλλόδοξοι, φανατικοί και δεν γνωρίζετε από Ιστορία.

Δεν μπήκατε ποτέ στον κόπο να ανοίξετε πηγή: να δείτε με τα μάτια σας ότι επί αιώνες δεν υπήρχε αυτό που ο Κοραής πήρε από την Δύση ως "ταυτότητά μας".

Επιμένω: αν έχετε ίχνος ήθους πάνω σας, θα σχολιάσετε πάνω στις λανθασμένες πηγές του κ. Χολέβα. Αλλά ξέρω...οι φανατίκλες δεν ξέρουν από επιχειρήματα, μοναδική τους έγνοια είναι να 'χουνε τον τελευταίο λόγο...

Ας τον έχετε κύριοι...εμπρός, γράψτε...

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Y.Γ.
Ήμουν ευγενέστατος μαζί σας, ανώνυμοι κύριοι. Εσείς αντί να λάβετε μέρος στην συζήτηση, με επιχειρήματα, περιοριστήκατε σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς, και απαίσιες κατηγορίες. Αποδείξτε, έστω και τώρα, ότι η ανωνυμία σας δεν αποκαλύπτει το κτήνος που κρύβετε μέσα σας...τον γνωστό ρουφιάνο που μαχαίρωνε πισώπλατα σε περιόδους σαν την Κατοχή, του '40...

Ανώνυμος είπε...

@Παπαδόπουλε, Αφιερώνεις κάτι από το χρόνο σου για να μοιραστείς τις απόψεις σου, και τελικά καταλήγεις στο συμπέρασμα του Νίκου Λυγερού: άνθρωποι χαμηλότερου IQ ΔΕΝ είναι σε θέση να συνομιλήσουν με ανθρώπους υψηλότερου IQ, και ομαδοποιούνται ή, καλύτερα, γίνονται κοπάδι. Όσο περισσότεροι όμοιοί τους, τόσο μεγαλύτερη και η αίσθηση ασφάλειας. Άδικα σπαταλάς το χρόνο σου φίλε....

Ανώνυμος είπε...

Το παζλ συμπληρώνεται και δικαιώνει τον 20:19 :

"η Ελλάδα σας καταστρέφεται"

"επί αιώνες δεν υπήρχε αυτό που ο Κοραής πήρε από την Δύση ως "ταυτότητά μας""

[αυτός τώρα ο τύπος παριστάνει τον "αντίπαλο" του Βερέμη που λέει ακριβώς το ίδιο]

"τον γνωστό ρουφιάνο που μαχαίρωνε πισώπλατα σε περιόδους σαν την Κατοχή, του '40"

[κλασσικές εαμογενείς καταβολές, τότε που το ΚΚΕ ξεσήκωνε τους πρόσφυγες εναντίον των γηγενών και με κατάληξη τον εμφύλιο]


Παπαδόπουλε, ελληνίζοντα "ρωμαίε", ο Ερντογάν σε προσκαλεί να ξαναγυρίσεις. Τρέχα να γλείψεις κανά κοκκαλάκι κι άσε εμάς, στην Ελλάδα ΜΑΣ, να έχουμε την ταυτότητα που εμείς νομίζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ιδίως όταν συνδυαζεται συχνά και με μια αριστερή πολιτική τοποθέτηση η περίπτωσή τους φτάνει στα όρια της εθνοπροδοσίας, αφού δεν αισθάνονται καμία υποχρέωση απέναντι σε αυτό το κράτος και στους συμπολίτες τους.

Αγαπητέ 20:19 ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεις. Τα έχω γράψει εδώ. Το μοναδικό σχόλιο είναι δικό μου.

Ανώνυμος είπε...

Για τα δύο τελευταία σχόλια: γράφω επώνυμα, και όλοι γνωρίζουνε πού μένω και τί κάνω. Επίσης γνωρίζουνε ότι ψηφίζω Παπαθεμελή, οπότε όλα αυτά που γράφετε, αποκαλύπτουν το μέγεθος της πλάνης σας.

Είστε απλά οπαδοί, σαν αυτούς τους οπαδούς των ομάδων. Είστε οι γνωστοί χουλιγκανγκ των ιστοτόπων.

Δεν πρόκειται να αφιερώσω άλλο χρόνο για αρρωστημένα μυαλά.

Κυριάκος Παπαδόπουλος

Υ.Γ.
Επιμένετε να ΜΗΝ σχολιάζετε την ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ πηγή του κ. Χολέβα... ;)

Ανώνυμος είπε...

Ναι τώρα κάτι μας είπες. Κι ο Παπαθεμελής εκφράζει αυτόν τον ρωμαιορθόδοξο βυζαντινισμό που σου ταιριάζει. Ο ίδιος φυσικά δεν μιλάει για "ελληνίζοντες ρωμαίους" γιατί θα τον πάρουν με τις ντομάτες, ίσα-ίσα το παίζει και ακραιφνώς εθνικιστής. Μάλλον θα πρέπει να του εξηγήσεις κάποια πράγματα, ότι δεν υπάρχουν Γραικοί/Έλληνες κι ότι τους εφηύρε ο Κοραής.