«Βλέπουν» Μεγάλη Αλβανία μέχρι την... Πρέβεζα

alvleks

«Αλβανικά εθνικά εδάφη» τα Ιωάννινα, η Ηγουμενίτσα, η Άρτα και η Πρέβεζα ... «Αλβανοί» ο Μάρκος Μπότσαρης και ο Πύρρος Δήμας. Αυτά και άλλα πολλά ... «ανέκδοτα» περιλαμβάνει η νέα έκδοση του Αλβανικού Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού, που κυκλοφόρησε πρόσφατα η Ακαδημία Επιστημών των Τιράνων, με κρατική χρηματοδότηση.
     Πρόκειται για τη «βελτιωμένη» επανέκδοση του Αλβανικού Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού, που είχε κυκλοφορήσει το 1985 επι καθεστώτος του Ενβέρ Χότζα.

Στη νέα έκδοση, αφαιρέθηκαν τα «φιλοχοτζικά» λήμματα τα οποία αντικαταστάθηκαν με αναφορές που τονώνουν το αλβανικό εθνικό μεγαλείο, όπως η «απελευθέρωση» του Κοσσυφοπεδίου κλπ .
     Στην εισαγωγή υπογραμμίζεται πως το συγκεκριμένο λεξικό είναι «εθνικού χαρακτήρα» και το περιεχόμενό του «αφορά το αλβανικό έθνος και την πατρίδα του».

«ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ» Η Β.Δ ΕΛΛΑΔΑ

tsamouria

Για την Αλβανική Ακαδημία Επιστημών, τη πνευματική και επιστημονική «ελίτ» της χώρας ουσιαστικά, η περιοχή της Ηπείρου, θεωρείται «αλβανικό εθνικό έδαφος», το οποίο κατέλαβε στρατιωτικά η Ελλάδα το 1912 – 1913.
     «Τα Ιωάννινα μαζί με ένα μεγάλο κομμάτι της Τσαμουριάς και άλλα αλβανικά εδάφη εδόθησαν στην Ελλάδα από τις Μεγάλες Δυνάμεις η οποία τα κατέλαβε στρατιωτικά» γράφει συγκεκριμένα το Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό, που «βλέπει» Τσάμηδες σε Θεσπρωτία και Πρέβεζα. «Η Τσαμουριά είναι μεγάλη γεωγραφική και εθνολογική περιοχή στο νοτιότερο τμήμα των εδαφών που κατοικούνται από Αλβανούς» αναφέρει συγκεκριμένα, κάνοντας λόγο για «γενοκτονία» που υπέστησαν οι Τσάμηδες μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, από τις ελληνικές αρχές, που τους εκδίωξαν από την περιοχή.

«ΑΛΒΑΝΙΔΑ» ΚΑΙ Η ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ

Για την αλβανική «πνευματική» ελίτ, η μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου Ολυμπιάδα, ήταν ... Αλβανίδα, αφού τα αρχαία ηπειρωτικά φύλα (Θεσπρωτοί, Χάονες, Μολοσσοί κ.α) χαρακτηρίζονται ιλλυρικής και όχι ελληνικής προέλευσης, όπως είναι γενικά αποδεκτό.
     Ακόμη και ο Σουλιώτης Μάρκος Μπότσαρης, κορυφαία μορφή της ελληνικής επανάστασης του 1821, παρουσιάζεται ως ... «Marko Boçari». Αλβανός μισθοφόρος, που απλά ... πολέμησε στο πλευρό των Ελλήνων εξεγερμένων κατά των Τούρκων.
     Ως «αλβανική» προσωπικότητα, υπάρχει καταχωρημένος και ο Χρυσός Ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας, χωρίς καμία απολύτως αναφορά στην ελληνική καταγωγή του.

«ΕΠΟΙΚΟΙ» ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ

anafora_se_hpeiro

Οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου, στο νότιο τμήμα της χώρας, θεωρούνται «έποικοι» στην περιοχή, από τα χρόνια της τουρκοκρατίας, αφού σύμφωνα με τους συντάκτες του Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού «βρέθηκαν εκεί για να ... εργαστούν στα τσιφλίκια των μπέηδων».
     «Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία αναφορά για τα πολιτιστικά, δημογραφικά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας, καθώς και της συμβολής της στην αλβανική κοινωνία» λέει στο nenanews.eu ο κ.Κώστας Μπάρκας, πρώην βουλευτής της «Ομόνοιας» και πρόεδρος του ομογενειακού συλλόγου «Προωθώντας την ταυτότητα μας».

ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΤΗ «ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ»

Η Αλβανική Ακαδημία Επιστημών, θεωρείται το πιο σημαντικό επιστημονικό ίδρυμα της Αλβανίας. Οι δράσεις της κινούνται με μοναδικό στόχο την προώθηση επίλυσης του «αλβανικού εθνικού ζητήματος», με ένωση όλων των Αλβανών στα Βαλκάνια.
     Εκτός από το Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό, σημαντικότερο έργο της Ακαδημίας θεωρείται η έκδοση του βιβλίου : «Πλατφόρμα για την επίλυση του Αλβανικού Ζητήματος» το 2000 σε αλβανικά και αγγλικά.
     «Το έργο χαρακτηρίζεται από έντονο αλυτρωτισμό, αφού υποστηρίζεται με φανατισμό η «ένωση όλων των Αλβανών σε ένα εθνικό κράτος». Συγκεκριμένα γίνεται λόγος για «το σύνολο του Κοσσυφοπεδίου, τα δυτικά Σκόπια με την πρωτεύουσα της χώρας», ενώ τα όρια του «ιστορικά εθνικού αλβανικού χώρου» απλώνονται πολύ πέρα από τις κατοικούμενες από Αλβανούς περιοχές της πρώην Γιουγκοσλαβίας, για να περιλάβουν την «μείζονα Τσαμουριά» μέχρι την Πρέβεζα, την Καστοριά και τη Φλώρινα» λέει στο nenanews.eu ο κ. Φάνης Μαλκίδης, διδάκτωρ κοινωνικών επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.

ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ

Πρόσφατα στα γειτονικά Σκόπια, απειλήθηκε νέα εμφύλια σύρραξη ανάμεσα σε Σλάβους και Αλβανούς της χώρας, λόγω της Εγκυκλοπαίδειας που εξέδωσε η εκεί Ακαδημία Επιστημών και Τεχνών, με «αμφιλεγόμενες» αναφορές στην αλβανική μειονότητα, που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν σοβαρές αντιδράσεις.
     Τελικά η σκοπιανή Ακαδημία, αποφάσισε να προχωρήσει στην αναθεώρηση όλων των επίμαχων αναφορών, που από τους Αλβανούς, τόσο στα Σκόπα, όσο στη Πρίστινα και στα Τίρανα, θεωρήθηκαν ως «υποτιμητικές» για τους ίδιους.
     «Είναι ειρωνικό από τη μία οι Αλβανοί να ζητούν από τους Σκοπιανούς να αφαιρεθούν από την Εγκυκλοπαίδεια τους τα όσα οι ίδιοι θεωρούν προσβλητικά για το έθνος τους και την Αλβανία και την ίδια στιγμή μέσω της δικής τους Ακαδημίας, να προχωρούν στην έκδοση ενός επίσημου Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού, με αναφορές που προσβάλλουν την Ελλάδα και την ελληνική μειονότητα και σίγουρα δε συνάδουν με το καλό πνεύμα συνεργασίας και φιλίας ανάμεσα στις δύο χώρες» επεσήμανε από την πλευρά του στο nenanews.eu ο κ. Βασίλης Μπολάνος πρόεδρος της «Ομόνοιας» του κόμματος της ελληνικής εθνικής μειονότητας στην Αλβανία.
     Αξίζει να σημειωθεί πως αν οι δύο πρώτοι τόμοι του επίμαχου Αλβανικού Εγκυκλοπαιδικού Λεξικού, τυπώθηκαν το 2008 στα Τίρανα, κυκλοφόρησαν μόλις πρόσφατα στα αλβανικά βιβλιοπωλεία. Οι υπόλοιποι τόμοι, αναμένεται να εκδοθούν, μέχρι το τέλος του 2010.

Αναδημοσίευση από το Βορειοηπειρωτικό Πρακτορείο Ειδήσεων - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-01-10

 


Σχολιασμός Παν. Ήφαιστου: [...] Τόσο στην τελευταία μου μονογραφία όσο και σε πολλά άλλα κείμενά μου εξήγησα νομίζω επαρκώς ότι πλην ελάχιστων εξαιρέσεων ο μοντερνιστικός πολιτικός στοχασμός ήταν στρατευμένος και συχνά επιστρατευμένος στους ηγεμονισμούς, στους φασισμούς, στην αποικιοκρατία, στους εκπολιτισμούς, στο πολύχρωμο ιδεολογικό φαινόμενο και στην ύστερη εποχή στην εκπλήρωση των σκοπών στο πλαίσιο της στρατηγικής μαλακής ισχύος των εκάστοτε ηγεμονικών δυνάμεων. Προσφάτως δε, σόροι, σοράκια και κοράκια (τον επιστημονικό ορισμό τον έδωσα σε άλλη σελίδα) συσπειρώνονται διεθνικά χωρίς καλά καλά κανείς να γνωρίζει τι εκρηκτικό μίγμα ανθρώπων και σκοπών εξυπηρετείται. Μερικοί λόγοι, λοιπόν, για τους οποίους παραθέτω την αλβανική είδηση είναι οι εξής:

Πρώτον, δένει με την αλληλογραφία με την ΠΟΣΔΕΠ και τον διάλογο Θεοδωράκη - Δραγώνα που παρέθεσα τις προηγούμενες μέρες.

Δεύτερον, γιατί υποδηλώνει ότι ο ημέτερος εθνομηδενισμός τελικά φαίνεται πως αν και συγκροτημένος ως δήθεν πολυσήμαντη διεθνική-πολυεθνική προσπάθεια αφορά ή καλύτερα στοχεύει μόνο την Ελλάδα. Η Τουρκία όπως γνωρίζουμε περίπου εκδίωξε τους σόρους, σοράκια και κοράκια που τα περασμένα χρόνια προσπάθησαν να αλλάξουν τον προπαγανδιστικό ρόλο της ιστορικής αφήγησης, ενώ σε χώρες όπως η Αλβανία ή τα Σκόπια όπου τα "φιλάνθρωπα ιδρύματα Σόρος" οργιάζουν κατέχοντας ακόμη και "πανεπιστήμια" και δίνοντας υποτροφίες για κατευθυνόμενες σπουδές ή διδακτορικά, όλως περιέργως η "σοροποίηση της ιστορίας" ενέχει εθνικιστικό χαρακτήρα υποβοηθώντας τον αναθεωρητισμό και την αστάθεια. Για όποιον βέβαια γνωρίζει τι εστί Σόρος δεν έχει καμιά απορία για τους λόγους. Κάποιοι άλλοι που φοβισμένοι στην καρεκλίτσα τους σε αρλουμπολογικά ιδρύματα της Εσπερίας είναι που γράφουν, ακόμη και σε κείμενα που αξιώνουν να είναι δήθεν επιστημονικά, ότι ο Σόρος είναι ... φιλάνθρωπος.

Τρίτον, τι συμβαίνει στην Ελλάδα; Προσωπικά έχω από καιρό αποφασίσει να μην κόψω τις φλέβες μου αν συρρικνωθεί ή και διασπαστεί εάν οι ίδιοι οι Έλληνες το θελήσουν. Ούτε το πρώτο κράτος που διαλύθηκε θα είναι ούτε το τελευταίο. Στην Κύπρο για παράδειγμα αυτή την στιγμή αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν υπό τις ευλογίες της "μητρός πατρίδος", ξανά κάτω από την πνευματική μπότα σορακιών και κορακιών και με χειροκροτήματα πρακτόρων των συγκυριακών ηγεμόνων. Όταν χρειαστεί δείχνουμε και αυτοθυσία αλλά όταν κανείς αποφασίσει να αυτοκτονήσει δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα. Αν πρόκειται για ένα μεμονωμένο άτομο βρίσκεις κανένα ψυχίατρο να του φορέσει ζουρλομανδύα για να συνεχίσει τον επίγειο βίο και αν είναι κοινωνία ολόκληρη που έφθινε και παράκμασε απλά ρεαλιστικά σηκώνεις τα χέρια.

Όσον αφορά το τελευταίο σημείο από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις! Να αναφέρω μήπως την όποια προχειρότερα με την οποία μέσα από ιδεολογήματα περί πολυπολιτισμικότητας βιαστικά νομιμοποιείται η λαθρομετανάστευση και όποιος επισημάνει τον ανορθολογικό χαρακτήρα αυτών των αποφάσεων εξυβρίζεται ως "ακροδεξιός" (την ύβρη αυτή τις τελευταίες μέρες την έχω ακούσει επανειλημμένα και αποτελεί περίπου εθνικό χαρακίρι). Να αναφέρω την δημιουργία μέσα από αυτό μειονοτήτων που στην εκρηκτική "Βαλκανική γειτονιά μας" μελλοντικά θα μετρήσει όσο τίποτα άλλο. Να αναφέρω ότι ο μακεδονικός αλυτρωτισμός όχι μόνο πλέον αποκτά μόνιμο χαρακτήρα για λόγους εγγενείς με την κομμουνιστικοδυτικόστροφη μοντερνιστική αντίληψη του "κρατικού έθνους" στα Σκόπια; Να αναφέρω πως εκ του γεγονότος ότι οίκοι επικρατούν νομικίστικες ή εθνομηδενιστικές απόψεις της διεθνούς πολιτικής το κρατίδιο των Σκοπίων εξελίσσεται σε θηριάκι στα χέρια των ανελέητων ηγεμονικών διενέξεων (είναι πλέον αμερικανική βάση όχι κράτος). Να αναφέρω πως σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η ΕΕ ως πολιτικός οργανισμός μάλλον θα φθίνει και θα εκμηδενιστεί όπως πάει -άκριτη και ασπούδαστη ένταξη της Τουρκίας προωθούμενη βάση σχεδίου από το Λονδίνο ήδη από το 1987- καμιά στρατηγική σημασία δεν θα έχει η ένταξη στην ΕΕ των Βαλκανικών κρατών και της Τουρκίας, Να αναφέρω ότι η Ελλάδα παρά το ότι είναι ο σημαντικότερος στρατηγικός δρών των Βαλκανίων είναι εδώ και δύο δεκαετίες στρατηγικά εκμηδενισμένος δημιουργώντας ένα μεγάλο στρατηγικό κενό στην περιφέρειά μας. Να αναφέρω το γεγονός ότι στις "patron-client relations". Να αναφέρω την κατάληψη πλέον των πανεπιστημίων από εθνομηδενιστικές παραδοχές τις οποίες οι φορείς τους επιβάλλουν με ιεραποστολικό ζήλο που αυτοονομάζουν επιστήμη. Να αναφέρω μήπως το γεγονός ότι σε όλο το πολιτικοπαταξιακό φάσμα είτε επικρατεί απόλυτη πνευματική σύγχυση αν όχι μια τρομοκρατική περιρρέουσα ατμόσφαιρα. [...]

Αναδημοσίευση από το www.ifestos.edu.gr, Η μεγάλη Αλβανία μέχρι την Πρέβεζα και οι διεθνικοί σόροι, σοράκια και κοράκια - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-10